A ALEGRIA INVADIU MINHA ALMA

A ALEGRIA INVADIU MINHA ALMA
Big Meu Lindo.

sábado, 14 de fevereiro de 2015

DEAR GOD

Dear God!
I thank you for reminding me that I have the power
Thank you for showing me that I am protected, guided and enlightened by his divine presence in the depths of my being.
Thank you, Lord, for giving me shelter in the storm, by straightening what is crooked, to create solutions where there seems no escape.
Thank you for forgiving me when I can not or do not want to forgive myself.
Thank you, Lord, for your compassion, by his grace in his kindness, which are always present, holding me in difficult times.
Thank you, Lord, for not letting me forget that you inhabits me and is the force that gives life to my soul.
Thank you, Lord, for the person I am.
Amen.
*
Querido Deus!
Eu agradeço por me lembrar do poder que possuo
Agradeço por me mostrar que sou protegida,guiada e iluminada pela sua presença divina no mais íntimo do meu ser.
Agradeço, Senhor, por me dar abrigo na tempestade, por endireitar o que esta torto, por criar saídas onde parece não haver escapatória.
Agradeço por me perdoar quando eu não posso ou não quero perdoar a mim mesma.
Agradeço, Senhor, pela sua compaixão, pela sua graça, pela sua bondade, que estão sempre presentes, sustentando-me nos momentos mais difíceis.
Agradeço, Senhor, por não me deixar esquecer que você me habita e é a força que dá vida a minha alma.
Agradeço, Senhor, pela pessoa que sou.
Amém.


Nenhum comentário:

Postar um comentário