A ALEGRIA INVADIU MINHA ALMA

A ALEGRIA INVADIU MINHA ALMA
Big Meu Lindo.

sábado, 1 de novembro de 2014

NARENDRA MODI E DILMA ROUSSEFF



Prime Minister Narendra Modi on Monday, October 27, congratulated President Rousseff on her re-election and said on the micro-blogging site Twitter: “Congratulations to Dilma Rousseff on her re-election as the President of Brazil. My best wishes to her for the second term.” His second tweet said: “I look forward to continuing to work with Dilma Rousseff to strengthen India-Brazil relations in the years to come.”
Link:http://www.niticentral.com/2014/10/27/pm-modi-congratulates-dilma-rousseff-re-election-brazil-president-242259.html
O primeiro-ministro Narendra Modi na segunda-feira, outubro 27, parabenizou a presidente Dilma Rousseff em sua reeleição e disse no site de micro-blogging Twitter: "Parabéns a Dilma Rousseff em sua reeleição como Presidente do Brasil. . Meus melhores desejos a ela para o segundo mandato." Seu tweet segundo disse: "Estou ansioso para continuar a trabalhar com Dilma Rousseff para reforçar as relações Índia-Brasil nos próximos anos ".
Link:http://www.niticentral.com/2014/10/27/pm-modi-congratulates-dilma-rousseff-re-election-brazil-president-242259.html


Nenhum comentário:

Postar um comentário